Vertrek naar Melbourne - Reisverslagen van Robyn van Meeteren - WaarBenJij.nu Vertrek naar Melbourne - Reisverslagen van Robyn van Meeteren - WaarBenJij.nu
Vertrek naar Melbourne

Ik reis samen met mijn vader, moeder en mijn oma naar Canberra. Daar gaan we een jaar wonen voor het werk van mijn vader. Eerst verblijven we 6 weken in Melbourne omdat papa daar de opleiding die hij gaat volgen moet voorbereiden en mama, oma en ik opzoek gaan naar een huis voor ons in Canberra. Onze reis gaat via Dubai en Singapore naar Melbourne. In Singapore gaan we ook echt drie hele dagen rond kijken.

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

inpakken
Robyn

Actief sinds 13 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1193

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 01 Februari 2016

Vertrek naar Melbourne

Landen bezocht: